wtorek, 23 lipca 2013

Denim dress

Witajcie Kochani ! ;* Aktualnie jestem w DE i internet nie zawsze mi działa ,dlatego nie będę się tutaj rozpisywała tylko od razu przejdę do rzeczy .
W sukience zakochałam się od pierwszego wejrzenia . Rzadko mi się zdarza ,że zobaczę jakiś ciuszek i od razu przechodzę do kasy ,ale w przypadku sukienki właśnie tak było ;) Urzekła mnie swoim fasonem i kieszonkami . Postanowiłam połączyć ja z brązem ,mowa tu o torebce i pasku .Aby nadać charakteru całej stylizacji założyłam koturny ,których już chyba więcej tu nie zobaczycie ,gdyż urwał mi się pasek  i jedyne co mogę teraz z nich zrobić to klapki ,ale chyba spasuje .

 Życzę Wam miłego oglądania zdjęć i zapraszam do komentowania ! Ciekawa jestem Waszych opinii. Buziaczki;*


sukienka ,pasek - stradivarius
legginsy - gatta
kolczyki - H&M
torebka -C&A
koturny - cropp
;*

59 komentarzy:

  1. Szkoda butków bo bardzo ładne ;( Jasne ze obserwujemy ja juz od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie Ci w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. No świetna sukienka ;) Jak ja coś kupuję to się 2 godziny zastanawiam , haha ;)
    No możemy obserwować ;) Ja już ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgrabnie wyglądasz, fajna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny pasek i torebka :) + super to wszystko połączyłaś :))
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :) torebka i koturny mega :)

    OdpowiedzUsuń

  9. Wonderful post dear! BEAUTIFUL PHOTOS!
    This is all so lovely!
    Follow each other?
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    CHIC STREET CHOC

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudna sukienka. ja też zawsze chciałam taką mieć, ale jakoś nie mogłam znaleźć tej odpowiedniej. Swietny blog, pieknie wygladasz :)
    obserwuje i byloby mi bardzo milo, gdybys zrobila to samo :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetna ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście świetna ta sukienka:) wyglądasz super!
    Co powiesz na obserwację? Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka!
    Dziękuję za odwiedziny, ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne foty i outfit, szczegolnie sukienka :) obserwujemy http://kosmetycznamarzycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się sukienka, buty niekoniecznie ;)
    ale tobie wszystko ładnie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  16. super sa te buty, takie z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie fajna ta sukienka, z paskiem wygląda idealnie ;)
    Dziękuję za odwiedziny, jasne, że obserwujemy, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka jest świetna:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne koturny ;) od kilku lat się na takie czaję, ale zawsze brakuje mi zdecydowania :)


    zapraszam również do mnie www.mondiecocarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit! Buty meGaa!

    OdpowiedzUsuń
  21. love this and the blog!!

    www.theunwrittenstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja z ciuchami też rzadko mam 'miłość od pierwszego wejrzenia' :D muszę się koło tych rzeczy długo pokręcić, zwłaszcza, że ja sknera jestem i szkoda mi wydawać sporo kasy :D fajnie wyglądasz choć mi osobiście akurat te koturny niezbyt pasują do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj jakie sliczne i urocze zdj.! pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna sukieneczka :)

    http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podoba, wszystko fajnie ze sobą połączyłaś :) obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyglądasz :D
    zapraszam do mnie Kochana :*
    może zaobserwujesz? :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Torebka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienka i buty śliczne. Ale ja bym ubrała bez legginsów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki ,że wpadłaś. !
    Wyglądasz świetnie :) Pozdrawiam i Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. awesome! <3 i love it, darling.

    xoxoxo
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie wyglądasz, sukienka wygląda na wygodną :)

    OdpowiedzUsuń
  32. buty *.*

    zaobserwowałam :)
    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna sukienka , pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. AMAZING POST:) your blog Is really great and Im now following.

    Check out my blog..If you want some cute Swedish decor inspiration:)

    Have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ;)
Akceptuję zasadę - Obserwacja za Obserwację!